Pages

Monday, November 29, 2010

Green Lightssssssssssssssssss!! hahahahaha!!

Semalam....bermulalah kisah bagi lampu hijau tuk aku bernikah!! hahahahaha!!...lawak-lawak!! hehehehe..tp itulah hakikatnya....disebalik lampu hijau tue dah bersediakah aku untuk tempuhi alam perkahwinan nie..

Rasa tawar hati pun ada jugak sebenarnya..tp aku just think positif dengan benda-benda mcm nie...yang tak tahan tu siap bagi syarat-syarat untuk bakal isteri aku..hahaha!!...salah 1 syaratnya,nak yg kurus aje...temban tak nak ke??adoiiyaiiii!!! hahaha!! masalah macam nie...huhuuhu...so kena kurus cepat-cepat wahai gadis-gadis diluar sana...hehehehehe.. just kidding k..



Pasal isu perkahwinan ini..rasa-rasanya aku belum bersedia lagi kot...Banyak lagi benda yg aku nak buat sebenarnya..Firstly aku nak kukuhkan kewangan aku dulu..buat masa ni hutang-hutang aku x langsai lagi....kalau dah kurang semua hutang-hutang aku ni..baru planning benda-benda lain.. dan dah selesai semua hutang-hutang tu..barulah fikir nak ada aset-aset seperti rumah & barang-barang rumah..bestnya kalau ada rumah sendiri & semua tue..



Jauh lagi 'jambatan jodoh' aku rasa sebenarnya..aku pun x tahu dengan siapa aku akan bercouple & berkahwin...buat masa nie..aku  tak nak bagi siapa-siapa harapan sbb aku tak pasti boleh bahagiakan pasangan aku atau tidak...

Biarlah masa dan keadaan yang akan menentukan....apa yang pasti, aku akan terus berdoa untuk kesejahteraan family aku & sahabat-sahabat aku semua...





4 comments:

  1. uuwwaahhhh...
    BTW..TAHNIAH di atas green lite n berjaya tulis blog...

    ReplyDelete
  2. hehehee...atas tunjuk ajar kamu jugak..hehehehe!!!

    ReplyDelete
  3. wah..sgt teruja..hehe..tahniah dh dpt green light....bile dh lps dr titik merah tu,x ready plak..hahhah:p

    ReplyDelete