Pages

Saturday, December 4, 2010

Fifa...World Cup..Rusia 2018 & Qatar 2022

Semalam..aku menonton berita sukan di Buletin Utama TV3...cerita berkenaan dengan World Cup..hehehe..belum start World Cup 2014 dekat Brazil..diaorang (FIFA) dah buat cabutan undi untuk tahun 2018 (Rusia) & tahun 2022 (Qatar)..Hebat-hebat!!..Awal gila buat undi...masa tahun 2018, umur aku dah 38 tahun...tahun 2022 plak..umur aku dah 42 tahun...mak aiii!! huhuhu...dah tua dah den ni..adeiii...entah hidup entah tidak aku time tu...hanya Tuhan aje yang tahu...



World Cup 2018 (Rusia)



 World Cup 2022 (Qatar)

Pasal undian World Cup 2022 tu ada banyak negara yang tak puas hati sebenarnya...Negara yang paling tak puas hati ialah..negara Australia..hehehe...diaorang cakap ada apa kat negara Qatar tu??..paneh nak mampus..(diaorang yang cakap bukan aku yang cakap)...hehehhehe....tapi kita tak tahukan macam mana diaorang organizekan event tu..mana tahu lagi gempakzzz dari World Cup 2014 & World Cup 2018..kita tak boleh nak jangka .betul tak??


Autralia yang benggang!! hahahah!!

Apa yang pasti..kita tunggu & lihat saje mcm mana preparation diaorang..gempakz ke tidak!!! kita tungguuuuuuuuu!!! hehehe!!


4 comments:

  1. suka hati je australia tu kan..mcm la bagus sgt negara dorang hahaha..ape2 pn bro,aku tetap spain mehh!!go spain goo

    ReplyDelete
  2. spain?? aku pun peminat spain.sbb ramai player barcelona!! aku fanzz barcelona..harap maklum...hehehe...

    ReplyDelete
  3. eh sama la plakkk kiteee...spain+barca jugakk..
    hahaha terbaekkk!

    ReplyDelete