Pages

Tuesday, December 14, 2010

Sakit Pinggang!! Adei!!

Salam....aku curi masa untuk coretan kali ini...huhuhu...pasal pinggang aku dah terlalu sakit..huishhhh!! sakit sampai tak boleh tidur beb..gara-gara jadi orang kuat, last-last diri yang sakit..Sakit pasal kenduri (wedding cousin) hari minggu yang lepas sebab jadi penanggah yang gagah..hahahaha!!..Start malam semalam dah lengug-lenguh seluruh badan..ingat tak ada apa-apa, bila bangun pagi hari Isnin..pergghhh!! dia punye menangkap..adeii...sakit yang amat sangat...


Pagi nak pergi kerja..boleh tahan lagi..sampai aje office...punch card..masuk office duduk kejap..& aku mulakan dengan bacaan Bismillahirrahmannirrahim....aku start on PC..lepas buat kerja 10 minit, aku jadi tak selesa...pinggang aku dah start cramp sikit-sikit...pulak dah!!!....sakit dah jadi balik...huhuhu...


Pinggang aku dah mula rasa lengguh & macam bengkak..huhu...sakit sampai ke tulang...gara-gara semalam...buat kerja lebih sangat...ermm...tak apalah menabur budi mak aku cakap..hehehe..so aku duduk sini tak kena..duduk sana tak kena..serba serbi tak kena..sepatutnya aku minta cuti hari isnin semalam..boleh rehat, tapi aku malas nak minta..huhuhu..



Cukup tak selesa bila keadaan macam ni..huhu..nak buat..jam dah menunjukkan pukul 5:00 pm..huhu..lepas pukul 5:00 pm ni ada jamuan pulak tu..terpaksalah pergi sebab semua staff library pergi ke jamuan yang dibuat di MPH Inti International University..jamuan Farewell..



Pinggang aku tak selesa..so makan cepat-cepat..lepas makan aku terus blahhh aje dengan pegawai aku..huhu..
So balik sampai rumah, mandi & terus pergi rumah abang aku kat Desa Ria Nilai 3....Lepak kejap..dah tak tahan pinggang dah rasa macam sengal-sengal ubi sakit dia...huhuhu..tanya kakak ipar aku..ada koyok tak??
dia ckp ada & apa lagi..tampal koyok 1!!! haaaa..hambek ko...baru lega sikit..bestnya!!



Huhuhuu..lega untuk sementara waktu aje sebenarnya..masih sakit lagi ni..huhuhu...adeiii...apa nak buat..biarlah sakit macam mana sekali pun...badan ni hak milik Tuhan (Allah) sebenarnya..so pandai-pandailah nak tahan sakit macam mana sekali pun..baru sakit kat dunia..belum lagi sakit kat azab kubur & Akhirat lagi ni..SubhanAllah...Sakitnya Pinggang Aku!!!..huhuuhu



Sekian..Assalamualaikum w.b.t

1 comment: