Pages

Tuesday, November 30, 2010

Kabus Pagi!!!!

Bestnya pagi tadi hujan lebat gilaaaa!!! rasa mcm tak nak bangun aje dari tido!! hahahahaha!!! tak silap aku hujan start pukul 3 pagi!! perghhhh!! sejuk dowhhh!!! terpaksa bangun jugak kul 6 pagi (pada hal mata dah rabak tido kul 1 pagi)...huhuhuu...sbb apa kena bangun awal pagi..haaaaa..ni yang aku nak cerita ni....




Bangun macam malas aje..huhuhuu...tapi apa nak buat sebab nak kena hantar abang long aku pergi Star Rapid kat Sungai Besi..Kuala Lumpur pukul 6 pagi...dahlah semalam kena paksa tido rumah dia...mesti dia suruh aku hantar punyelah...sebab kereta dia nak masuk bengkel (accident)..teruk jugak belakang kereta dia..huhuhuhu..takpe-takpe..cover insurans orang yang langgar tu ada..apa lagi...hambatlahhhhh!! hahahahaha!!!



So hantar dia pagi tue..aku tgok perggghhhh!! best gilerrr...kabussss dowhhh!!! tak nampak jalan..kabus tebal & sejuk sbb hujan pukul 3 pagi tadi...best!! 1 Nilai N9 diselubungi kabus pagi!!! walaweiii!!! Alhamdulillah..Kurniaan Tuhan bagi hamba-Nya....hehehehehe..

Sampai sudeeeee Star Rapid kat Sungai Besi..Hantar lepas tu balik rumah sendiri...dalam perjalanan nak balik..handphone abg aku plak tertinggal...macam mana plak boleh jatuh kat dalam kereta aku pun aku tak tahu..adeii...dia miss call..aku cari sambil drive..gilerrr!! mana nmpak handphone tue berdering!!.. adoiyaiiiii!!...dia suruh off bila jumpa handphone tu...adeiii..macam-macam hal..berhenti kat toll Nilai N9..parking kat area toll tue & then cari handphone abg aku...nahh!! hambik ko...kat bawah kerusi kete aku..haiyooo betollah org tua nie mcm mana boleh cicir ntah handphone dia pun aku tak tahu..td ok aje masuk kete..hahahahaha!!!...sampai Nilai N9...still berkabus lagi..sejuk aje pagi tu..bestnya dapat tido...huhuhuhu...




Macam-macam hallah hari nie...tapi takpe..aku ok aje...just bahaya jugak cari handphone smbil pandu..mengagau cari bunyik handphone tue...nasib baik tak banyak keta pagi tadi..kalau tak bahayos!!! Hati-hati Aizal oiiii!! kamu tak nikah lagi dowhhh!! nyawa kejap aje melayang dowhhhh kalau kau alpa sikit..hehehehehehe!!! ;o)

Kabus Pagi!!!!









5 comments:

  1. uwaaahhhhh...
    pak aizal pandai buat blog sudeee..

    ReplyDelete
  2. iyeaaaa!!! bulehlah... xpandai sgt pun..just cuba2x aje dulu..
    sebelum nie mmg dah lama nak buat..dari 2006..tp xde org nak ajar..hahaha!!

    ReplyDelete
  3. x menikah lagi tu xleh tahan..hahha

    ReplyDelete