Pages

Monday, December 6, 2010

Dia Sudah Pergi Jauh... :o|

Assalamualaikum w.b.t

Dia sudah pergi untuk berjuang...ermm..tetapi aku rasa sunyi sekiranya dia tidak ada disini..setiap hari mesti aku tersenyum melihat gambar dia....aku sangat sayang pada dia...bilalah aku akan berjumpa dia..hanya melihat gambar-gambar & mendengar suaranya..bersua jauh sekali..sudah kenal lama tapi rasa tidak puas....tengok dia sudah pergi jauh..rasa sedih & hiba..


Kadang-kadang bila aku fikir-fikir balik itu untuk kebaikan dia..untuk masa depan dia & family dia....aku harap dia tidak melupakan aku disini...huhuhu..harap-harap begitulah... :o| Aku rindu suara dia..rindu sangat-sangat..apa perlu aku buat..Ya Allah..berikan kekuatan pada hambamu ini Ya Allah..Amin..



Macam manalah keadaan dia disana..harap-harap dia sihat bersama adiknya..Permudahkan segala urusannya Ya Allah....berikan kekuatan padanya untuk menempuh segala dugaannya Ya Allah...Amin...aku yakin dia boleh harungi segala dugaan di sana...aku sentiasa berdoa untuknya sebab aku tahu dia akan rasa sunyi..aku tahu perit getir dugaan yang dia alami..



Walaupun aku tak rasa masalah & dugaan yang dia hadapi..tapi aku dapat rasakan perit yang dia alami & dia harungi...bersabar & terus bersabar okay..ermmm...aku terus menunggu dia pulang kelak...aku akan tunggu & terus menunggu untuk bersua dengannya..Macam manalah keadaan dia bila dia pulang nanti..berubah dari segi apa agaknya...fizikal & mental?? aku tidak tahu..hehehehe....




Aduhhhhh!!! bosannya...saat demi saat..minit demi minit..jam demi jam..hari demi hari..minggu demi minggu..bulan demi bulan...tahun demi tahun..pejam celik, pejam celik....harap-harap dapat berjumpa dengannya...hehehehe...& setiap hari aku akan dengar lagu dari blognya..hehehe..sedih aje..tp aku suka... ;o)



Aizal..sabar okay..sabar tu separuh dari Iman...jangan mudah berubah hati..sebab kamu sudah berjanji..berjanji dengan yang orang jauh....jauh nun disana...bilalah cerita aku, dia nak buat ni...itu pun aku tunggu....terus menunggu..hehehehe...jangan menanti..lagi teruk dari menunggu..betul tak??


So..dia sudah pergi jauh..meninggalkan orang-orang yang dia sayangi...hehehe...tp aku tahu dia paling sayang pada aku....(perasan dowh)..hahahaha!! terima kasih pada kamu yeaaa...hehehe..so cukup sampai disini celoteh blog aku untuk dia nun jauh disana..kang cerita panjang lebar takut mengarut-mengarut aje nanti aku tulis...so..continue lain kali ok..hehehehe!! bye!! Assalamualaikum w.b.t...

No comments:

Post a Comment